Rabu, 29 April 2009


Salam Ramadhan...

Bersama ini disertakan gambar kenangan kita semasa di MPTAA. Gambar ni aku jumpa dalam almari semasa mengemas rumah. Tak tau macam mana gambar yang sekeping dua ni terlepas ke Perak sebab seingat aku semua gambar di MPTAA dulu semuanya berada kat Pahang ( entah ada entah tidak lagi ). Bila tengok gambar teringat aku kenangan tu masa kelas kita buat picnic kat Teluk Cempedak. Siap panggang ayam lagi. Tengok gambar tu geng kita tengah nak hidup api dan bakar ayam. Geng ikat kepala kat depan tu silap tengok boleh sangka geng lanun yang rampas kapal malaysia kat teluk eden, somalia. Tapi paling dasyat geng kat belakang tu, belum apa-apa lagi dan terkeluar lidah. Tengok ayam panggang ke tengok Mahani dgn Che Ku Rohana ?????
Gambar satu lagi tu masa aku dengan beberapa geng lain kat istana sultan di Pekan. Masa tu majlis hari lain sultan tu le.. Tak dapat jadi sultan pun takpe. Yang aku tak ingat nama geng sebelah kiri aku, bukan yang jantan tu.. tapi yang pompuan tu. Jenuh aku nak recall balik, tapi tak ingat juga. Kalau tak ade Muin, Bairol dan Ida kat situ, sah dah gambar ni jadi bahan bukti... Kacau betul geng tiga orang ni.. aku plan ambil gambar dua orang je.. dan dan depa mai terpa dok sebelah.... apa pun itu lah kenangan di MPTAA...

Versi Sheikh Abuya
Terima kasih atas kesudian mengirim gambar ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan